Sociale woning en verhuizen

Kim___
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Sociale woning en verhuizen

#1 , 21 aug 2021 14:08

Hoi hoi.
Ik heb in 2019 een sociale woning gekocht.
Wij hebben een woning met 3 slaapkamers en kwamen hier wonen met ons zoontje.
Nu ben ik opnieuw zwanger , maar van een tweeling. Wij wouden maar 2 kinderen maar moeder natuur heeft daar anders over beslist.
Wij zijn blij, maar dat betekend dat deze woning veel te klein is voor ons ge5en. Voor 4 ging dit maar 5 is echt te klein helaas.
Ik weet dat dit een onvoorziene omstandigheid is en we daardoor wel kunnen verkopen, dit is toch wat ze ons vertelde. Klopt dit?

Nu als de baby’tjes zal het nog net lukken maar een keer groter zien wij dat niet zitten om hier zo te leven.
We hebben als onze centjes hier uiteraard ingestoken alles zo goed mogelijk proberen af te werken dus denk dat dit zeker allemaal goed in orde gemaakt is!
uiteraard hopen wij onze centjes er weer uit te halen. Aangezien wij ook op zoek gaan naar een nieuwe woning.

Weten jullie of Zij dit dan terug overkopen met de bewijs van onze kosten of als we dit zelf zouden kunnen verkopen?

Grtjs

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 21 aug 2021 15:09

Wat staat er in uw akte of welke zijn de verplichtingen die de verkoper u heeft opgelegd?

Reclame

Terug naar “Kopen”