aannemer wijkt af van offerte

jonathan1984
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

aannemer wijkt af van offerte

#1 , 29 mar 2021 17:42

Beste,

Wij hebben een huis gekocht bij Naam verwijderd - JurecaBe - moderator (X)
Toen ze aanpassingen kwamen doen aan onze keuken stelde ik vast dat er onder de keuken niet betegeld is, ze hebben ons wel een volledige oppervlakte aangerekend. Ik heb aan het rekenen geweest en ongeveer de helft van onze keuken is dan niet betegeld. Ik heb met de aannemer een gesprek gehad en ze willen ons de tegels geven, de keuken staat er nu eenmaal dus we zijn niet echt iets met de tegels. Wat kunnen we hieraan doen?

Met vriendelijke groet,
Jonathan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LennieK
Berichten: 1863
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 mar 2021 09:27

Puur pragmatisch; neem die tegels aan. Wie weet komen ze ooit van pas. Een tegel die barst, een nieuwe keuken die een beetje op een andere plek staat...
En bovendien, een grote oppervlakte in één keer betegelen zonder veel te moeten snijden versus een oppervlakte waar je moet meten, tellen en rekenen en snijden op maat van de keuken. Wat denk je dat het meeste zou kosten?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 mar 2021 11:37

Vroeger werden zeer veel keukens op een sokkel geplaatst en daar waren ook geen tegels, deze sokkel werd ook gebruikt voor leidingen door te voeren !
Ik heb een paar jaar één geplaatst van een grote Zweedse winkel en daar was geen sokkel voor voorzien, de kasten hingen op aan een rail, eens de rail pas geplaatst was gans het systeem mooi pas en werkte veel sneller

Alles hangt af van welk systeem keuken je heeft .
.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Kopen”