Schuld saldo verzekering op hypotheek lening

JensC
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Schuld saldo verzekering op hypotheek lening

#1 , 10 sep 2020 22:52

Beste lezer,

Wij hebben deze week een tegenbod aanvaard, bij deze zijn we direct beginnen zoeken naar een bank die ons de beste rente,brandverzekering en schuld saldo verzekering kon aanbieden. Mijn vraag/probleem is dat mijn vriendin met een hart afwijking is geboren (tetralogie van fallot) open hart operatie (donor aorta klep). Echter hebben de banken ons voorstellen gegeven van schudsaldo verzekering en stelden ze allen ons maar 1 vraag bent u roker (wat we niet zijn) op basis van alleen dit zijn uiteraard onze premies zeer laag berekend. Echter hebben we bang dat als we een vast voorstel aanvaarden dan we dit naar voor zullen moeten komen brengen van de ziekte en ze ons de lening zouden weigeren. Is er een manier om hoge premies/weigering te kunnen counteren?
Mvg Jens

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6858

#2 , 11 sep 2020 07:23

ik kan me best voorstelen dat de verzekering problemen zal hebben, en minstens een bijpremie voorstellen.

Bent uzelf in staat om de lening volledig op u te nemen, ook van uit het standpunt van de bank ?

Reclame

Terug naar “Kopen”