Bod aanvaard na termijn

Veme
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Bod aanvaard na termijn

#1 , 30 okt 2019 19:06

Beste,
Bod kon enkel uitgebracht worden via mail.hebben dat gedaan.in mail stond ook termijn vermeld tot wanneer bod geldig was.
Immo stuurt dag na termijn dat bod aanvaard is.
Omdat we niets gehoord hadden op dag van termijn hebben we bod gedaan op ander huis dat ook aanvaard werd.

Kan Immo ons verplichten om alsnog de compromis te ondertekenen terwijl zij zich niet aan termijn hebben gehouden van geldigheid bod?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
aceke
Berichten: 138

#2 , 02 nov 2019 16:53

Nee, lijkt me duidelijk

Veme
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 06 nov 2019 19:23

Blijkbaar voor Immo niet.deze blijft mij lastigvallen terwijl ik had gestuurd dat ik niet akkoord ben omdat termijn van bod was verstreken

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#4 , 10 nov 2019 23:07


Immo stuurt dag na termijn dat bod aanvaard is.
Omdat we niets gehoord hadden op dag van termijn hebben we bod gedaan op ander huis dat ook aanvaard werd.
Het bod kon dus tot 24 uur worden aanvaard. Op welke datum is het aanvaard? Wanneer u ervan gehoord hebt doet niets ter zake.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 11 nov 2019 09:17

Natuurlijk zal immo proberen, want anders zien ze hum commissie vliegen.
Duidelijk alle data en uren oplijsten en aan hun overmaken, en hun schrijven dat als ze u nog blijven lastig vallen, je hen zal aanklagen voor belaging. Het is omdat zij vergeten zijn u tijdig op de hoogte te brengen dat ze de zaak mislopen zijn .

Terug naar “Kopen”