Wat heeft prioriteit- Bank- Samenlevingscontract?

Helena19
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

Re: Wat heeft prioriteit- Bank- Samenlevingscontract?

#16 , 12 aug 2019 18:19

Het is helaas allemaal niet goed geregeld.. Mijn man ging ervan uit dat de waarde van het taxatierapport bepalend was..Ze gaf op dat moment ook zelf haar akkoord daarmee..
Ondertussen hebben we de woning volledig gerenoveerd en is de waarde van een 289 000 naar een kleine 400 000 gegaan.. We betalen de hypotheek al jaren alleen alleen en ook alle renovaties..
Mijn man zegt al jaren dat er geen haast bij is..
Maar het bedrag wat we haar moeten uitbetalen stijgt altijd maar...
En bij de bijeenkomsten met de mediator ben ik geen betrokken partij zegt de mediator zelf...
Terwijl de woning volgens kadaster en huwelijkscontract ook mijn eigendom is, net als de wagen.
Ik vind dat ik wel recht heb op informatie betreffende de uiteindelijke regeling.
Natuurlijk moet mijn man ook zijn kind mede onderhouden, maar dat geld dacht ik toch ook voor de moeder?
Wij betalen ook al de studie voor de 2 meerderjarige kinderen die ze samen hebben.
Verder hebben mijn man en ik samen ook nog 2 eigen kinderen.
Ik verzorg en onderhoud ze alle 5 met alle liefde en plezier.

Ik wil gewoon van die situatie af waarin het huis en onze beleggingen op 3 namen staan, zij rondrijd met die wagen....

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Kopen”