sociale woningkoop

Antera
Topic Starter
Berichten: 4

sociale woningkoop

#1 , 03 jun 2019 16:38

Beste lezers

Wij hebben in 2014 een sociale woning gekocht in de Voerstreek. Nu ben ik serieus ziek geworden en zou ik dringend moeten verhuizen richting 'bewoonde' wereld. Alleen de wurgcontracten laten mij niets toe. Enkel verplichtingen en boetes terwijl we toentertijd een zeer realistische prijs betaald hebben. Ik had mij beter moeten informeren maar spijt en inzicht komt duidelijk altijd te laat.
Ik mag niet verhuren want dan gaat mijn lening naar 4,5% plus boete aan de sociale woning maatschappij van 22,500EUR.

Voor de lening bij VMSW heb ik reeds een afspraak bij onze bank om die over te nemen maar de project ontwikkelaars willen ook die boete van 22,500 eur die ik niet heb door ziekte uitval en alle kosten die hiermee gepaard gaan. Mijn spaargeld zit volledig in deze woning.
Verkopen lukt momenteel ook niet wegens slopende wegwerkzaamheden die al jaren vertraging hebben opgelopen. De mensen geraken de streek niet meer in of uit.

Is er AJB iemand die mij misschien met advies of een tip kan verder helpen ??
Alvast super bedankt om mee te denken, ik zit diep in de miserie hierdoor en zie geen uitweg.

Mvg

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Kopen”