#19 , 18 jul 2010 13:56
Contact opnemen met Belgacom; hier begint de lijdensweg reeds.
Een telefoontje naar Belgacom lijkt je al dra enkele uren te kosten voordat je binnen raakt.
Mijn ervaring is dat je dan het risico loopt dat Belgacom de verkeerde lijn afsluit en je vervolgens opnieuw genoodzaakt wordt om enkele uren aan de telefoon te hangen om dit te laten rechtzetten.
Zij bevestigen dan wel dat het rechtgezet is, doch op je volgende rekening mag je dan terugvinden dat er hoge administratie kosten werden aangerekend om je lijn terug te activeren.... oeps opnieuw vertrokken....
Dit kan een alleenstaande ervaring geweest zijn, maar het lijkt me er sterk op dat de nutsbedrijven hun administratie de dag van vandaag evenzeer hanteren om winst te maken dan hun eigenlijke bedrijfsbezigheid.
Aan de hand van deze ervaring, ga ik ervan uit dat; het beter voorkomen is dan genezen, en dat dergelijke verplichtingen niet in een akte hoeven te staan.
Uiteraard is het aan de koper om te onderzoeken welke zaken hij uit de akte wil laten schrappen.
Wanneer de vrije markt gaat spelen voor de levering van drinkwater is me nog onduidelijk, tot hiertoe dus het enige wat wel ik de akte kan.