bod via curator maar ondertussen een ander huis gevonden.

dringend
Topic Starter

bod via curator maar ondertussen een ander huis gevonden.

#1 , 18 aug 2010 09:39

in juli hebben mijn vriendin en ik een huis gevonden dat te koop stond via een curator. wij hebben contact opgenomen en een bod gedaan. eerste bod is verworpen, tweede bod is aanvaard. de curator ging onmiddellijk over tot het opmaken van de akte. mijn huis moest nog verkocht worden en mijn vriendin moet nog scheiden, de koop ging dus veel te snel doorgaan! voorwaarden gesteld via de notaris en toen werd het plots stil aan de kant van de curator.... wij zijn dan opnieuw beginnen uitkijken naar een andere woning want hadden ook opgevangen dat ze de woning liever openbaar wilden verkopen en ondertussen is de compromis voor mijn woning ook getekend. nu hebben we een andere woning waar we tot vrijdag een optie op hebben... maar de andere woning hebben we blijkbaar gekocht!? zonder tekenen van een compromis met de voorwaarden want de curator had gezegd dat de procedure dezelfde was als een gewone verkoop? help, wij weten niet wat nu nog waar is en zijn weg van het huis waar we een optie op hebben.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Kopen”