aankoop woning, wat met tuin

Waterhoentje75
Topic Starter

aankoop woning, wat met tuin

#1 , 26 mar 2010 17:41

We hebben zopas een huis gekocht en de akte is al verleden ondertussen.
De verkopers wonen er nog in en betalen hiervoor een vergoeding.
Alles is goed vermeld in de akte.
De verstandhouding met de verkopers is ook heel goed en dit wil ik zo graag houden MAAR en die is er natuurlijk :) hier zou wel eens verandering in kunnen komen.
Bij de bezichtigingen hebben wij de tuin ook gezien en toen stond er een kippenhok en een serre en nog een aantal andere zaken die wij graag willen behouden en waarvan wij denken (dachten) dat zij automatisch bij de verkoop hoorden.
Laatst waren wij achter aan het huis en zag ik de serre staan, maar die zag er helemaal anders uit dan dat ik me herinnerde.
Toen ik dit bij mijn vriend checkte had ook hij hier een ander beeld van.
Mijn moeder, die ook 1x aanwezig was bij een bezichtiging kon zich ook vaag herinneren dat het eerder een kant-en-klare serre was (van bij de Gamma ofzo) dan het gedrocht dat er nu staat met oude ramen en een golfplaten dak.

We hebben foto's van het huis en een gedeelte van de tuin, maar juist die zaken staan er niet op. En 100 % zeker ben ik niet.
Wat als er nog meer van die zaken 'verdwijnen'?
Kan ik het best terug contact opnemen met de notaris? Want dat staat dus niet in de akte :evil:
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat iemand moeite doet om een andere serre neer te zetten :?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Kopen”