ik wil niets verkeerd zeggen maar een advocaat voor een paar honderd euro??????Heb in het verleden al een paar keer beroep gedaan op een advocaat, één keer in 2003 voor een grote som geld te krijgen nl 20.000€.Heb die zaak gewonnen en kreeg mijn 20.000 € via derdenrekening van advocaat, maar eerst gingen zijn kosten eraf: resultaat, heb toen bijna 2000 €

ontvangen, JA!!!!18.000€ advocatenkosten voor 1.5 jaar processen..Ik heb er toen ook gedurende die tijd héél veel tijd en verlof ingestoken. Als ik mijn kosten tel, verlof ,benzine naar advocaat en rechtbank, brieven, enz...dan heeft het mij uiteindelijk geld gekost.
Zou eens willen weten wie mij een advocaat kan aanraden in omgeving Hasselt om mijn zaak te verdedigen in deze kwestie, een advocaat die zijn werk serieus wil doen, zonder het jaren te rekken, een degelijke onkosten vergoeding vraagt (moet volgens mij kunnen) zonder buitensporigheden..Iemand die het niet voor het geld alleen doet maar fier is dat hij een zaak kan winnen op een eerlijke manier..
Daarom heb ik zo'n bewondering voor dit forum, dat er mensen zijn die fier zijn op hun kennis en dit delen met anderen..