kan ik mijn hoger bod bij openbare verkoop huis intrekken???

Bigred
Topic Starter

kan ik mijn hoger bod bij openbare verkoop huis intrekken???

#1 , 29 aug 2009 05:40

ik heb een hoger bod gedaan op een woning waarvan de notaris verklaarde dat er een garage aanwezig was (op het aanplakbiljet voor bekendmaking van openbare verkoop)!
nu blijkt nadat ik het hoger bod betekend heb,bij de nieuwe bekendmaking van openbare verkoop(aanplakbiljet en op internet) dat er van garage geen sprake is maar van een overdekte staanplaats!
ik vond dit verdacht en ging naar de gemeente om duidelijkheid over de garage te krijgen,nu blijkt dat die garage daar illegaal gebouwd werd en bij klacht van buren onmiddelijk moet afgebroken worden!
op de gemeente vertelde ze me dat de notaris dit moest vermelden bij eerste bekendmaking!wat deze notaris niet heeft gedaan!
ik voel me bedrogen door deze notaris,daar ik een motorfiets en auto bezit en ik het huis wou kopen met de bedoeling mijn voertuigen veilig binnen te kunne stallen! ik heb geen zin om mijn voertuigen in de openlucht te stallen!
ik zou dan ook graag afzien van dit hoger bod dat ik heb laten betekenen via een gerechtsdeurwaarder!
bestaat er een mogelijkheid om dat ik het huis niet verplicht word om te kopen en mijn hogerbod € 6200
terug te krijgen???

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Kopen”