Akte

john 1955
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Akte

#1 , 18 nov 2017 11:52

Ik heb een huis gekocht en de akte wordt maar niet getekend, ja er is een bezwaarschrift op, het gaat hem ergens over een zoon van die verkopers,die heeft zich enkele jaren geleden van het leven beroofd, de schoondochter zou de verkoop tegen houden, ergens zijn het zo gezegd de kleinkinderen, maar neen die zijn daar veel te jong voor, nu bij het ondertekenen in de de maand Juli heeft de notaris dit, of deze problemen mij laten weten, staat ook in de compromie dat dit allemaal in de maand oktober zou in orde zijn, nu is deze zaak al enkele keer op de vredegerecht voor gekomen,en steeds is er iets wat niet goed is, dan is het een papier dat er te kort is, dan is er enkele weken later weer iets dat niet in orde is, nu is de zaak weer tot half december uitgesteld, zo er komt geen einde aan, ik heb wel al een voorschot betaald van dik 23.000 euro, ik bel de makelaar die zegt me ja ik kan er ook niets aandoen, er was mij een sleutel contract belooft zo kon ik er al in wonen, en al wat beginnen met de woning wat op te frissen, maar dit komt ook niet goed, nu is de vraag kan ik de verkoop ontbinden, want ik kan nog maanden wachten en moet hier waar ik woon verhuizen,

Mvg
Johan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 18 nov 2017 15:39

Hebt u een eigen notaris?
Aan wie is voorschot betaald? Hopelijk niet aan makelaar?

Reclame

Terug naar “Kopen”