Vandaag heb ik de sleutel van de woning gekregen, na 2 keer bezichtigen was er geen vuiltje aan de lucht. Nu blijkt in de woonkamer er opstijgen vocht te zijn. boven in badkamer en slaapkamer is er niks aan de hand, alle muren nagekeken en geroken eraan. Nu onder begint een kleine vochtplek door te komen (schimmel). Dit was er niet toen ik ben gaan kijken. Hier is ook nooit iets van gezegd door de makelaar als door de verkoper. Terwijl ik bij andere huizen ben gaan kijken en als er vocht was dit wel DUIDELIJk gezegd werd. De verkopers hebben er vijf jaar gewoon, en de woning is/was "deels gerenoveerd. Nu steken er overal valse wanden tegen de muren. Dus ik vermoed als ik deze eens ga afkappen (al het plakwerk). Dat het probleem veel erger is. Er werd ook vloerverwarming en nieuwe chape gelegd etc. Dit is toch echt wel met kwade opzet in mijn ogen ! Ik kan toch maar slechts muren gaan openkappen als ik op bezoek ga. Nu dat de woning leegstaat ruik je het ook, een beetje muf dus. En ja in elke compromis staat met verborgen gebreken etc maar dit gaat er toch wat over.. Anders had ik NOOIT een bod gedaan kort bij de vraagprijs en had ik mijn handen van de woning gehouden. Het hele huis is opnieuw geplakt enzovoorts geweest wel niet geverfd, of mss toch wit voor de vocht nog even te maskeren, dat het zogezegd plakwerk was

Alvast bedankt..