Huis zakt weg!

Fabi
Topic Starter

Huis zakt weg!

#1 , 05 jun 2008 12:00

In 2007 (okt) huis gekocht, zagen idd grote scheur in de gevel (kant van de gracht, waar niemand aankan) en dat deze een beetje gevoegd was!
Wij dachten mettertijd deze scheur wel te repareren, die kwam voort van een aardbeving in 1950 of zo!

Nu de werkelijke adder is dat de grond niet goed is , slechte funderingen en het huis zakt weg langs die kant, binnenkort bouwen ze een huis aan het onze, dat belooft !!!!

Kan ik de verkoper nog op de vingers tikken!
Bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke

#2 , 05 jun 2008 12:33

Ik ben geen jurist, maar ik vrees dat je dit niet meer op de verkoper kan verhalen.

pieterverherstraeten
Contacteer: Website

#3 , 19 jun 2008 16:48

Gechte mevrouw,

In de authentieke akte werd wellicht een beding opgenomen waarbij de verkoper niet kan aangesproken worden voor de zichtbare en verborgen gebreken die hij niet kende.

M.a.w. kan U enkel een procedure opstarten wegens verborgen gebreken die hij kende, doch niet heeft meegedeeld aan de koper ( u dus).

Om U een advies te kunnen geven, dien ik uiteraard het gehele verhaal te kennen... .

mvg,

Pieter Verherstraeetn
advocaat

Reclame

Terug naar “Kopen”