Huis kopen zonder vast inkomen

Annemie-Frank
Topic Starter

Huis kopen zonder vast inkomen

#1 , 06 apr 2008 09:24

Kan iemand mij helpen bij volgende vraag?
Mijn vriend en ik huren samen een appartement. Maar we zouden graag samen een eigen huis kopen. Mijn vriend werkt voltijds (contract bepaalde duur, maar wordt zeer waarschijnlijk verlengd - hij werkt aan de Staat) en ik deeltijds (interim). Is het mogelijk, of heeft iemand hier zelf ervaring mee, om een huis te kopen zonder vast inkomen (in de ogen van de bank dan)?
Zouden wij in aanmerking komen voor een lenin voor een huis?

Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bemiddelaar

#2 , 06 apr 2008 10:33

Ga eens langs bij de immotheker in uw buurt (www.immotheker.be). Zij hebben zicht op de verschillende banken die in Vlaanderen actief zijn en de voorwaarden die zij stellen om te kunnen lenen.

mapleleiah

#3 , 06 apr 2008 13:01

... of ga gewoon eens bij verschillende banken langs. Begin bij uw eigen bank maar verwacht daar geen mirakels van. Vaak krijg je betere voorwaarden als je ergens nog klant moet worden.

En NEE heb je, een JA kun je krijgen.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

djanodive

#4 , 13 apr 2008 17:27

Je kan normaal gezien een lening krijgen via een "Sociaal Woonkrediet" De voorwaarden zijndaar minder strikt en ze bieden in principe ook een goeie lening aan. Je kan er lenen tot 25 jaar met een vaste rentevoet en vaste maandelijkse afbetalingen.

www.sociaalwoonkrediet.be

Ga wel niet naar ene, want soms lukt het niet. Doe er meerdere. Het kost je geen geld om evnetjes info te vragen.

Terug naar “Kopen”