Pro Deo Advocaat

Anoniempje_123456
Topic Starter

Pro Deo Advocaat

#1 , 15 nov 2012 11:06

Beste

Wij hebben een pro deo advocaat voor de verkoop van mijn deel van het huis dat ik samen met mijn moeder heb gekocht. Ik heb de pro deo advocaat toegestaan gekregen daar ik geen inkomsten had en dus ook geen werk.

De zaak is nog steeds lopende maar ik ben op zoek achter werk. Wat gebeurd er dan met de pro deo advocaat?

Graag jullie advies!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 21 nov 2012 18:30

Niets. U kan die prodeo houden tot de volledige afhandeling van uw zaak. Ook eventueel in beroep. U moet wel opletten dat U uw prodeo advocaat niet de indruk geeft dat uw zaak afgehandeld is terwijl ze het in feite niet is.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Anoniempje_123456
Topic Starter

#3 , 11 dec 2012 09:44

Alvast bedankt voor de informatie!

Reclame

Kali

#4 , 12 dec 2012 08:52

Wanneer uw inkomens wijzigt dient u de pro deo te verwittigen, wanneer u teveel verdient zal uw pro deo betalend worden.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 20 mar 2013 13:31

info :
http://www.advocaat.be/page.aspx?genericid=75" onclick="window.open(this.href);return false;

JohnD

#6 , 23 mar 2013 15:46

Ook in de loop van dezelfde procedure ? Ik vraag me af hoe dat zoiets dan financieel geregeld word.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Kali

#7 , 23 mar 2013 15:52

Ik vermoed dat het bureau voor juridische bijstand dan bepaalt wat de bijdrage zal zijn?

Maar inderdaad lopende de procedure is er die verplichting.

Terug naar “Kopen”