Ik heb momenteel een compromis getekend voor een huis. De verkoper heeft mij zopas verteld dat hij het oventje en kookplaat wil meenemen. Ik had er nogtans op gerekend dat dit ging blijven staan. Mag dit?
Alvast bedankt!
Daar heb ik me ooit aan laten vangen bij de verkoop van een huis. In de advertentie stond een foto van de keuken waarin 2 losstaande toestellen stonden, koelkast en vaatwasmachine. Kopers argumenteerden op een keer dat we die daarom dan ook moesten laten staan en we hebben dat dan ook maar gedaan. Achteraf maakte ik me echter de bedenking in hoeverre ze dit hadden kunnen hard maken. Uiteindelijk stond in de advertentie ook een prijs en ze hebben minder dan die prijs betaald. Dat zegt mij dan weer dat zo'n advertentie toch bespreekbaar is, niet? Ik weet overigens niet wat de wet zegt in dit geval...En wat als dit in de advertentie staat van het immokantoor? Zijn de verkopers dan verplicht deze te laten staan?
Het zou me zeer sterk verwonderen als die vermeld stonden in de advertentie van de Immo. Mogelijks stonden ze wel op de foto, maar dat verplicht tot niets.En wat als dit in de advertentie staat van het immokantoor?