Wie is de provider ...u kan daar al eens horen?
Idd kot..... is het een geregistreerde (bij de univ) gekende verhuurder.
Wat staat juist in uw contract?
Wat moet u betalen....
Wat de aansluiting betreft mogelijk wat meer info dan kunnen de IT-ers hier hun mening geven.
- De provider en het aantal mb/s (als totale bundel) van het pand zou ik niet weten, daar ga ik even navraag over doen. Het precieze bedrag weet ik ook niet, ik betaal namelijk € 107 voor 'levering gas, water, licht, CAI
en internet'. Het precieze bedrag voor internet ga ik dus ook navragen. Ik moet hier tot mijn schaamte aan toevoegen dat ik nu pas zie dat dit ook het enige is wat er over internet in het contract staat. Er staat dus nergens een artikel waar specifiek genoemd staat dat de verhuurder mijn internet verzorgd.
- Ik weet nou niet zo goed wanneer het officieel een kot is of niet. Ik heb getekend voor een 'studio', zoals het in het contract staat. Het is officieel een zelfstandige woonruimte (eigen keuken, badkamer, voordeur, brievenbus) en ik ontvang er dan ook huursubsidie over.
- De aansluiting is via wifi door het hele gebouw. Er hangen 2 routers per verdieping, deze zenden het netwerk uit. Die routers zijn niet aangesloten aan internetkabels, dus die ontvangen het netwerk waarschijnlijk ook draadloos. Ik heb de modem nog niet gevonden in het gebouw. Verder is de server waarbij ik moet inloggen 4ipnet. Zie hier het scherm dat ik krijg als ik ben ingelogd (uiteraard heb ik dat zwarte zelf gedaan):