immokantoor verandert datum

Loria
Topic Starter

immokantoor verandert datum

#1 , 14 jul 2012 13:14

Wat ik ooit meemaakte en vroeg me af of dat kan. Ik weet de juiste data niet meer.

Wilden ons huis verkopen en tekende als voorbeeld op 1 juli een contract van zes maanden. Door omstandigheden kon de makelaar niet meteen erg actief met de verkoop van start gaan. Half november kon dat wel. We kwamen op haar kantoor en toen lag er een nieuw contract klaar dat gold vanaf 15 november ( tot en met mei volgend jaar). Ze vroeg om dat te ondertekenen en het vorige te verscheuren. Hebben dat toen van niets wetende stomweg gedaan. Omdat het een ingewikkelde zaak was, zei ze dat ze de laatste maanden hard had gewerkt voor de zaak, maar niet actief met de verkoop is kunnen starten. Ze zei dus: we starten het contract vandaag omdat we pas vanaf nu echt actief kunnen zijn. Volgens mij is dit toch not done ( was in het voordeel van de makelaar natuurlijk)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 14 jul 2012 13:24

Dat kan met instemming van beide partijen. Volgens uw verhaal hebt u ingestemd, dus OK.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Kopen”