Beste,
Wij hebben reeds enkele maanden ons huis te koop staan (nu is maand 3 ingegaan) bij makelaar X.
Tot op heden zijn we zeer ontevreden over zijn werk...we hebben slechts 4bezoeken (waarbij hij slechts 2keer zelf aanwezig was) gehad, hij licht ons maandelijks niet in (meestal rond 6-7weken)...etc...
We hebben al enkele keren laten vallen dat we ook sterk overwegen om te stoppen met het contract en hij wist mij te vertellen dat ons dan enkele duizenden euro's zou kosten.
Eerst was er geen kandidaat-koper, maar toen hij dit hoorde was er ineens iemand waar hij al 7weken in onderhandeling zit. Zelf zijn die mensen maar 1 keer het huis komen bezoeken, waardoor het mij sterk verwonderd dat zij 7weken moeten onderhandelen om offertes aan te vragen bij aannemers etc...normaal gezien zou je dan vaker langskomen om preciezere prijsbepalingen te kunnen maken. Nu belde hij me 2weken geleden op dat er een bod binnen was dat tussen minimum en maximum lag, maar zelf hebben we geen bewijs (lees: schriftelijk) gezien van dit bod...dus is mijn vraag...
Zouden we sterk genoeg staan moesten we nog enkele weken wachten om dan een aangetekend schrijven te sturen voor ontbinding zonder kosten.