Huis kopen dat ook als bedrijf dient

FrancisB
Topic Starter
Berichten: 6

Huis kopen dat ook als bedrijf dient

#1 , 10 jul 2011 10:50

Beste,

Ik ben geïnteresseerd in een huis, maar merk dat dit ook een bedrijf (geweest) is.
Als ik het bedrijf met ondernemingsnummer wil opzoeken in de kruispuntbank, vind ik het niet terug.
Op Google vind ik ook niets terug op dit ondernemingsnummer, het bedrijf staat wel met website online.

Ik maak me misschien zorgen om niets, maar is het normaal dat ik dit niet kan terugvinden in de kruispuntbank?
Het huis staat ook te koop als "Meest recente stedenbouwkundige bestemming met benaming van het plannenregister : Gemengd woongebied (woongebied & economische activiteit)" Wat houdt dit precies in?

Moest ik het willen kopen, ben ik maar bang dat er schulden op zitten of dat er constant deurwaarders ed over de vloer zullen komen...

Alvast bedankt voor het antwoord.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38737

#2 , 11 jul 2011 13:56

Wat kan uw notaris zeggen.
Een bedrijf normaal moeten de gegevens aan de voorkant hangen dus naam juridische vorm en ondernemingsnummer.
Geef de gegevens eens door.
Je kan ook via gouden gids financiële gegevens dikwijls vaststellen dat naam niet dezelfde is als de naam van de firma....
Wat is de bedoeling met het pand zelf gaan wonen?
Wat voor type firma is het ... wat zegt het 'echte' bodemonderzoek.... vb er is daar een smidse geweest of een verfhandelaar of .... een boekenwinkel .... de kans dat er bodemverontreiniging is bij de laatste is miniem ....

Reclame

Terug naar “Kopen”