wagen in beslag genomen.

mathieu janssen
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

wagen in beslag genomen.

#1 , 24 feb 2019 00:09

beste,

mijn wagen is in beslag genomen door het rijden met een niet geldige verzekering, nu heb ik direct na dit voorval contact opgenomen met mijn verzekeraar.
na de vele documenten door sturen omdat ik een oldtimer keuring wil (dus papieren van de werkgever dat ik een camionette voor woon werk verkeer ter beschikking heb, een een document waarin ik beloof de wagen niet voor woon werk verkeer gebruik) is mijn verzekeraar ook een week op verlof geweest. waardoor de polis aangevraagd is maar nog niet in orde en mijn periode van 1maand om met een geldige verzekering van, minimum 3 maand is nu juist verlopen.
waardoor ik afstand van mijn wagen moet doen?!. kan ik hie rnog iets aan doen om deze terug te krijgen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 24 feb 2019 16:33

Blijkbaar vond u het belangrijker om een oldtimerverzekering af te kunnen sluiten, dan om een geldige verzekering binnen de voorziene termijn af te sluiten ...

Heb je al geprobeerd om 'm alsnog mee te krijgen ?

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”