Drugsfeiten voorkomen.

heidimaas
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Drugsfeiten voorkomen.

#1 , 16 feb 2019 13:57

Ik ben ten einde raad.
Heb 4 geweldige kinderen , maar een ervan zit geestelijk niet zo goed in haar vel .
Met gevolg ze op haar 18 de thuis vertrok en een jaar niks meer laten horen.

Terwijl er thuis niks aan de hand was en we met zijn alle een hele sterke band hadden.

Dit heeft zwaar op ons gewogen, leek op een rouwproces maar je weet dat die persoon nog leeft

Op een dag ineens thuis gaat de bel , doe open een hoop politie voor de deur met honden alles
Ik laat ze netjes binnen .
Huiszoeking vanwege drugs 😱
Wordt behandelt alsof ik de grootste crimineel ben.
Binnen 15 min komen ze naar beneden met een zak met iets in naar beneden
Achteraf betrof het blijkbaar 187 gr speed
Ik schrok me dood wist niet wat het was of van wie het was of hoe het bij mijn negen jarige in haar buro la kwam
Verhoren geweest , leek allemaal zo onrealistisch
Na anderhalf is de zaak zover dat ik moet voorkomen
Voor bezit gebruik en verkoop van drugs .
Ben zelfs nooit getest geweest of wat dan ook
Want ik doe die zaken ook niet

Ik ben mijn dossier gaan inzien
Enigste er was is een verklaring van mijn dochter die thuis weg is.
Waarin ze de lelijkste dingen zegt
Zoals er lagen pakken drugs op de kast ter grote van een baksteen
Ik zou gebruiken agressief zijn hun verwaarlozen
Ik zou dealen waar mijn onthaalkindjes bij waren ect
Ze zei zelfs dat er een bord met drugs in het bedje van een onthaalkindje stond terwijl ze er sliep

Dan die 187 gr dus mijn zaak ziet er niet goed uit .
Mijn andere kids zijn zelfs nooit verhoord geweest alle ouders staan achter mij
Ben ondertussen mijn job als onthaalmoeder kwijt mijn huurhuis mijn goeie naam alles
En dat voor leugens
Wat kan ik hier tegen doen want ik wil dat ze gestraft wordt voor zo te liegen
De drugs heeft zij er neergelegd en is door mijn vader betaald dat heb ik al ondekt
En zo pesten mijn ouders mij al 20 jaar
Andere zaken zoals aangeven voor kindermishandeling
Diefstal
Enzovoort
Elk onderzoek is altyd goed afgelopen en bleek altyd onschuldig
Hoe kan ik dit stoppen, want ik kan deze onzin iedere keer niet meer aan
Iemand misschien tips wat ik nog kan doen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 16 feb 2019 15:12

Zorgen dat uw verhaal wat meer steek houdt.
U vervreemde dochter heeft een jaar geleden, net voor ze vertrok, 187 gram speed verstopt in de lade van een kind van 9. (waarde is een kleine 3000 euro.) Dit heeft er dan een jaar gelegen zonder dat iemand het vond. Waarna uw dochter een aangifte doet, er een huiszoeking is en die drugs dan worden gevonden.
Het verhaal rammelt een beetje.

heidimaas
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 feb 2019 15:15

Nee niet toen kort voor de inval uiteraard en toen hadden we ook net weer terug contact 4 x ongeveer

Reclame

heidimaas
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#4 , 18 feb 2019 10:44

Zorgen dat uw verhaal wat meer steek houdt.
U vervreemde dochter heeft een jaar geleden, net voor ze vertrok, 187 gram speed verstopt in de lade van een kind van 9. (waarde is een kleine 3000 euro.) Dit heeft er dan een jaar gelegen zonder dat iemand het vond. Waarna uw dochter een aangifte doet, er een huiszoeking is en die drugs dan worden gevonden.
Het verhaal rammelt een beetje.

Was uiteraard beetje beknopt en snel getypte uitleg.
En daarmee het wat onduidelijk leek misschien.
Maar uiteindelijk gaat het mij ook niet over die zaak die me boven het hoofd hangt.
Want ik kan alles bewijzen en aantonen dat het zo niet is .

Mij vraag is eerder , wat kan ik hier aan doen.
Wordt uiteindelijk vals beschuldigt en totaal afgebroken.
Ik en mijn kinderen hebben er enorm onder geleden , en nog geloof me.
Ben mijn droomjob als onthaalmoeder kwijt door leugens.
Financieel helemaal kapot gemaakt noem maar op .
En dat kan en mag allemaal maar niemand straft mijn dochter en mijn familie achteraf,
Maar wij zijn wel getekend voor het leven ( ook door alle vorige klachten en zaken en waar ik onschuldig in bleek te zijn)
We willen dat dit stopt en niemand wil ons zeggen welke wegen we erin moeten bewandelen

BloodNight
Berichten: 621

#5 , 18 feb 2019 10:52

Ga naar de dokter en laat een bloed/haar analyse uitvoeren zodoende u kan aantonen dat u gedurende lange tijd geen drugs hebt genomen. Ik zeg niet dat u drugsgebruiker bent maar dan heeft u al iets in handen om aan te tonen dat er geen drugs in uw lichaam zitten.

heidimaas
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#6 , 19 feb 2019 09:05

Heb ik al meerdermaals laten doen en was altijd in orde.
En in verslag politie zie ik dan staan mevr is duidelijk onder invloed
En ze hadden me dan niet eens getest en 2 x weigerde ze zelfs kreeg de uitleg dat mogen wij zomaar niet.
En dat is dan allemaal volgens hun bewijslast.
Neem aan dat je pas bewijs hebt , als ze me ook getest zouden hebben en die test aangeeft dat ik drugs gebruikt zou hebben.
Op basis van een vermoeden of leugens berecht moeten worden is toch te gek voor woorden

Ga naar de dokter en laat een bloed/haar analyse uitvoeren zodoende u kan aantonen dat u gedurende lange tijd geen drugs hebt genomen. Ik zeg niet dat u drugsgebruiker bent maar dan heeft u al iets in handen om aan te tonen dat er geen drugs in uw lichaam zitten.

BloodNight
Berichten: 621

#7 , 19 feb 2019 14:40

Medisch bewijs van een dokter laten toevoegen aan uw dossier kan altijd helpen. Als er medisch bewijs is dat uw al x tijd geen drugs heeft genomen, na te gaan in bloed en/of haar, kan u dit argument al volledig uit de wereld helpen.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”