lastige buurvrouw

kimberley
Topic Starter
Berichten: 8
Locatie: vlaams-brabant

lastige buurvrouw

#1 , 28 mei 2008 20:01

ze is hier 2 jaar geleden komen wonen.
niks aan de hand in het begin.
had wel door dat ze niet helemaal goed bij het verstand was.
Maar na en jaar begon het,
ze begon vies naar ons te kijken en gekke bekken te trekken en we snapte er niets van.
Wij hadden haar al eens een paar keer betrapt op ons te staan beloeren enzo of als wij voor de voordeur staan (er word binnen niet gerookt hier) komt ze ook buiten staan en van die dingen.
Oke das ni verboden maar als zij dan begint met beschuldigingen dat wij haar beloeren etc gaat het ver!
vanaf dan is de sfeer echt gespannen.
Wij negeren haar en heb er al met de wijkagent over gepraat die zegt ook negeren.
Maar nu over een maand of 3 kwam ik buiten en zag dat ze ook aan haar voordeur stond dus ik negeer haar en draai men hoofd naar de andere kant zet men fiets buiten en wil verder gaan,begint ze te roepen van
"het moet gedaan zijn" "stop met mij te beloeren" ik heb toen gevraagd op de man af wat nu eigenlijk haar probleem is zegt ze "gij met u fars bakkes doet nooit niks mis" :shock: (sorry haar woorden)
Ik kon me toen ni houden en heb gezegt dat ik verder zou gaan en zo heb ik terug de politie ingeschakeld maar eigenlijk gebeurd daar dus ook niks mee.
Nu heeft ze overlaatst net het zelfde bij de overburen gedaan...
Zij stond vlakaf door die mensen hun raam te kijken die mensen zijn buiten gekomen en vroeger of er iets was en begon ze ook van "ge moet me ni beloeren en dit en dat"
Nu vandaag op de markt ook gewoon tegen mensen die er liepen :lol:
ja sorry maar ik denk wel dat die vrouw iets ernstigs in haar koppeke heeft en t is ni meer fijn om er naast te wonen.
Ik zou kunnen verhuizen maar laat me voor haar ni uit men woning zetten.
Ik heb lang genoeg moeten wachten op een sociale woning.
Ik heb het trouwens bij de verhuurmaatschappij ook gemeld en ze geloofde me direkt omdat ze in haar vorige sociale woning ook zo deed met de buren.
Maar kan hier nu niks aan gedaan worden?
Het is echt niet fijn zo.
Mvg,
Kimberley

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding