stalking

Asra
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

stalking

#1 , 09 feb 2019 14:42

Geachte,reeds meer dan 10 jaar wordt ik gestalkt door iemand waar ik misschien 13 jaar geleden bij ben geweest na een pijnelijke echtscheiding,hij was XXXX ,zijn naam (verwijderd).Sindsdien belt hij anoniem naar iedereen om informatie op te slaan,de man kan het zich permiteren om meer dan honderd mensen waar ik moet zijn,(werk,dokters,familie,vrienden,activiteiten enz)te blijven contacteren!.Hij kleeft als het ware een ediket om mijn rug.De mensen pesten er mij mee!Ik ben een beelddenker wat hij ondertussen al weet en geen autist,ik heb nooit de toestemming gegeven waaronder een document te ondertekenen om informatie te winnen nog te geven!Die man breekt zijn code!Ik heb hem al aangeklaagd,waar hij zich versprak maar ik moet bewijs materiaal brengen!Dat is nu mijn probleem,ondertussen doet hij maar verder!De mensen laten het mij wel verstaan maar zonder naam,ze willen er niet tussen komen!Vertrouwde mensen spreken uit de biecht tegen hem maar beseffen niet dat het rondgaat,Ik voel me sindsdien van mijn mensenrechten onthouden!Wat moet nu toch doen!Parket komt maar in actie met bewijzen!!Die anonieme telefoontjes kunnen ze doen met allerhande manieren,hij zelfs mij getranceerd!Wat moet ik nu toch doen!
Naam en andere persoonlijke gegevens verwijderd - Topicsteller geen namen vermelden op forum is tegen de regels
Ook de vragen tot verwijdering
JurecaBE
Moderator

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding