Geen advocaat kunnen betalen

Jans123a
Topic Starter
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

Re: Geen advocaat kunnen betalen

#16 , 01 feb 2019 17:39

Het is dan ook de klaagzang van een kleine man in de grote boze wereld :cry: :cry: :cry:
Alle hulp welkom hoor, wie zegt dat alles eerlijk zal verlopen in mijn zaak. Ik weet het niet hoor. Als je er alleen voor staat zoek je alle info op die je maar kan bekomen. Maar zo te zien zal ik naar de bibliotheek moeten gaan morgen voor me te verdiepen zodat ik mezelf goed kan verdedigen tov de rechtbank.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 01 feb 2019 17:40

Wel voorkomen bij de rechters en politie die goede connecties hebben met de tegenpartij.
Je kan de rechters noch de politieagent kiezen die je wil. Je moet nemen wat er komt.

willyboy
Berichten: 897

#18 , 01 feb 2019 17:41

Het gerecht is niet de waarheid . Het gaat erom wat de rechters willen geloven . Dit is niet altijd de waarheid .
Het gaat erom wie beste kan liegen . De kleine man in de straat komt daarvoor niet in aanmerking .

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#19 , 01 feb 2019 17:46

Ga eens tot bij het ocmw, misschien hebben ze een uitkomst wat advocaat betreft, ik vind dat u recht zou moeten hebben op een advocaat, je netto inkomsten zijn te laag !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Markje
Berichten: 276
Juridisch actief: Nee

#20 , 01 feb 2019 17:47

Het gerecht is niet de waarheid . Het gaat erom wat de rechters willen geloven . Dit is niet altijd de waarheid .
Het gaat erom wie beste kan liegen . De kleine man in de straat komt daarvoor niet in aanmerking .
1000% gelijk er heeft hier op het forum eens iemand gezegd, dat rechtspraak in Belgie is voor de man met de meeste centen en die heeft nog gelijk ook.

LeenW
Berichten: 12813

#21 , 01 feb 2019 17:52

Juridische discussie is wel afgerond denk ik, ik kan willyboy, adizal en soortgelijken doorverwijzen naar politics.be.

JurecaBE
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

#22 , 02 feb 2019 21:22

Enkele berichten verwijderd die geen meerwaarde hebben.

Aan TS
U hebt inzage in het dossier. Vanaf een bepaald punt in de procedure hebt u inzagerecht in het dossier op de griffie van de rechtbank.

Dan rechters en politie samenspannen...geloofd u dat echt?
Als er mogelijk collusie is tussen de rechter en slachtoffer dan kan u de rechter wraken.
Gezien we niet weten waarover het gaat en op welk niveau dit zich afspeelt politierechtbank - correctionele of assisen?
Burgerlijk of strafrechtelijk?

Ga desnoods eens langs de sociale dienst van het OCMW of bij een wetswinkel of toch eens vragen bij bureau rechtsbijstand kan zijn dat u wel recht hebt mits een kleine bijdrage.
Hier een als voorbeeld.

https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... 7WoQMIkHMC

JurecaBE
moderator
JurecaBE moderator

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”