Aangetekende zending vervalst

Mga
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Aangetekende zending vervalst

#1 , 30 jan 2019 18:03

Ik heb een ketting gekocht van een meisje die het zelf maakt met natuurlijke stenen. Er bestaat van elke ketting maar 1 stuk dus ik wil het graag terug. Het probleem is dat het een aangetekende zending was en iemand die heeft aangenomen en getekend met mijn achternaam zonder dat hij dat mocht. Mijn mama was de hele dag thuis en niemand heeft aangebeld. Toen ik dus een mailtje kreeg dat het geleverd was vond ik dat zeer raar en ik vond het nog raarder om te zien dat ze mijn achternaam hadden geschreven bij aftekening. Het is altijd dezelfde miserie met bpost, ook de buren hebben niets aangenomen. Wat kan ik nu doen? Heb al naar bpost gebeld en ze gingen vanuit brussel contact opnemen met de plaatselijke postbode maar heb hier nog niets van gehoord.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 30 jan 2019 18:05

Klacht indienen bij politie wegens diefstal en schriftvervalsing.

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#3 , 30 jan 2019 20:09

Bpost gaat hier ook in de fout, men MOET de identiteit controleren bij een aangetekende zending

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”