Wanbedrijf gepleegd tegen ons , 4 feiten met bewijzen en weten niet waar we heen moeten , politie wil geen PV opmaken

Ana gonzalez
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Wanbedrijf gepleegd tegen ons , 4 feiten met bewijzen en weten niet waar we heen moeten , politie wil geen PV opmaken

#1 , 19 jan 2019 20:07

:twisted: feiten van 2017 , nu pas bewijzen in handen gekregen , om de laten zien dat zij dat wel zijn geweest willen we hun aanklachten wanbedrijf gepleegd en willen ons burgerlijke party zetten , politie wil geen PV opmaken omdat het in 2017 is gebuerd , maar de verjaringstermijn is nog niet voorbij , dus zijn ze verplicht om onsze verklaring te nemen en zo met de Advokaat er werk van de maken , dat het voor komt bij de onderzoeksrechter en daarna bij de correctionele rechtbank
De ganse familie heeft ons misbruik van vertrouwen gedaan en ook diefstal en fraude en dat valt onder wanbedrijf , ik wil het hier niet bij laten , waar kan ik terecht en waar moet ik naar toe gaan om er werk van de maken

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ana gonzalez
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 jan 2019 20:09

Waar kan ik terecht , waar ze me willen helpen en er iets aan kunnen doen

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 19 jan 2019 20:11

Zoals u zegt, de advocaat.
Die kan dan een klacht met burgerlijke partijstelling indienen bij de onderzoeksrechter of
burgerlijk geding opstarten.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Drone
Berichten: 3031
Locatie: st-niklaas

#4 , 19 jan 2019 20:22

en politie MOET een PV opmaken als u dat vraagt, het is niet aan de agent om te beslissen hoe en wat

Issued
Berichten: 1231

#5 , 20 jan 2019 11:06

en politie MOET een PV opmaken als u dat vraagt, het is niet aan de agent om te beslissen hoe en wat
De politie moet pas een pv opstellen bij de kennisname van strafrechtelijke feiten. Het systeem werkt niet on demand. Maar het weigeren van een pv louter omdat het twee jaar geleden is, kan natuurlijk niet.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”