laster en eerroof

bart74
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

laster en eerroof

#1 , 17 jan 2019 19:40

Zal even het verhaal kort schetsen.
Heb een relatie gehad van een paar jaar en deze is nu afgesprongen, we wonen nog steeds op hetzelfde adres omdat het niet zo evident is om snel iets te zoeken met 2 grote honden.
Nu begint de miserie, ze heeft mij al voor vrederechter laten verschijnen waarbij haar besluiten vol met leugens stonden en heb alles kunnen weerleggen met de nodige bewijzen. We werken ook nog eens beide op hetzelfde werk en ook hier is ze begonnen met leugens rond te strooien over mij.
Met als hoogtepunt nu dat ze vanmorgen zich ziek gemeld heeft omdat ze het niet meer aankon en dat ik haar had vast gehad, dit is helemaal niet waar.
Ondertussen denken ze op het werk natuurlijk van wel, ik heb een leidinggevende functie en ze probeert mij nu op alle manieren in diskrediet te brengen.

Mijn vraag nu is dit laster en eerroof en aangeven bij politie of eerder pesten op het werk, is niet het eerste feit wat ze verteld op het werk.

Wil enkel dat die leugens gaan stoppen, vrees dat dit niet uit zichzelf gaat stoppen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 17 jan 2019 20:58

Ja dit is laster en eerroof. U kan hiervan aangifte doen bij de politie

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”