Wederzijdse slagen en verwondingen

JokkeK
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Wederzijdse slagen en verwondingen

#1 , 09 jan 2019 00:25

Een paar maanden geleden was ik uitgeweest in leuven en had ik goed gedronken, ik was gestruikeld en was op een vrouw gebotst m. De vriend van die vrouw kon daar niet mee lachen en ik legde uit dat het perongeluk maar hij bleef kwaad. Ik ging nar buiten om de vriendin te zoeken waar ik mee weg was en vond ze niet direct waarop een vreemde aan mij vroeg wat er scheelde want hij zag dat ik nogal gestrest was. En ik legde hem uit wat er gebeurd was. De man waarmee ik de schermutseling had stond toen ook buiten en gaf een slag op de persoon waar ik gewoon het verhaal aan deed waarop een gevecht ontstond. De vrienden van de persoon waar ik het verhaal aan had gedaan begonnen ook op die persoon te slaan en voor ik het wist was ik opgepakt door de politie zonder dat ik eigenlijk had gevochten. Ze hebben mijn pas genomen en als enige opgepakten. Ik kon ook zien dat de persoon die ruzie met mij had gezocht en slaag van die mensen had gekregen bloed in het gezicht had. Nadat ze mij gefouilleert hadden ben ik mogen gaan en ben ik ook direct met de vriendin waar ik mee weg was naar huis gegaan. Nu heb ik een brief in de bus gekregen waar ik word beschuldigd van wederzijdse slagen en verwondingen. Ik ben er niet zo goed van want ik kan niets bewijzen ik was als enige opgepakt en had niets gedaan. Wat betekend dit voor mij?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 09 jan 2019 14:26

U bent uitgenodigd door de politie voor verhoor. Ze nodigen alle eventuele betrokkenen allemaal als "verdachte" uit. Nadien wordt er bekeken wat er allemaal van aan is.
Gewoon je verhaal doen.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”