Wat moet ik nu?

lieve&pat
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Wat moet ik nu?

#1 , 03 jan 2019 19:25

Beste

25 december 2013 werd ik het slachtoffer van opzettelijke slagen en verwondingen. Zwaar...een haartje scheelde het of ik was er niet meer.
Correctionele uitspraak, 20 mnd effectief, een voorschot van 2500 euro en nader te bepalen schadevergoeding.
Hof van Beroep uitspraak: 20 mnd effectief werd omgezet in 200 uren werkstraf de rest bleef behouden.
5 jaar later stand van zaken.
Dader in schuldbemiddeling, schadevergoeding bepaald maar moet nog op de rol komen (??).Deze dingen konden 2 jaar geleden al gebeurd zijn, ware het niet dat ik een advocaat heb, prodeo aan begonnen maar krijgt zijn facturen wel betaald door mijn rechtsbijstand...naar eigen zeggen beetje ziek en beetje op pensioen. Tja. Ook 2 jaar terug heb ik de advocaat een formulier gegeven voor het indienen van een dossier bij de commissie van het slachtofferfonds aangezien ik niks zal zien van de dader uit. Nummertje 20 waarschijnlijk op zijn lijstje van schuldeisers.
3/1/2019, staat nog niet op de rol en het dossier is nog niet binnen bij het slachtofferfonds.
In september kreeg ik een mail van Providis (rechtsbijstand) dat hij het dossier aangetekend had opgestuurd.
Wat moet ik hier nu mee?

Beetje advies is welkom.
Bedankt.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding