Diefstal en kleding betaald

Mistylove24
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Diefstal en kleding betaald

#1 , 03 jan 2019 11:17

Beste, mijn dochter van 18 heeft voor de 1e keer een winkeldiefstal gedaan, en is meegenomen door politie voor verhoor. Ze heeft de gestolen spullen in de winkel betaald. De politie heeft de spullen niet teruggeven, terwijl ze wel betaald zijn in de winkel. Heb gebeld naar politie en dossier ligt klaar voor naar parket te gaan. Maar ze konden me geen verdere info geven over wat er nu gebeurt. Ik vraag me nu af wat er met de spullen die ze gestolen heeft, maar wel betaald in de winkel, zal gebeuren?? Mag politie deze houden en vernietigen?? Want voor de wi kel was t opgelost omdat ze betaald heeft. Ik heb mijn dochter gestraft maar zou wel willen weten wat er met de spullen gebeurt. Was voor amper 12 euro, een shirtje en een mascara...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 03 jan 2019 16:22

De spullen zijn in beslag genomen. De politie heeft hierover niets meer te zeggen. Het is aan het parket om te beslissen wat er met de spullen gebeurd. Deze zullen wss tot het einde der dagen ergens op een schap liggen .

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”