uitspraak correctionele rechtbank

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

uitspraak correctionele rechtbank

#1 , 28 dec 2018 13:27

Ik ben schuldig bevonden aan belaging enz met celstraf van 8mndn op proeftijd van 3j ( en een boete van 800€ en als ik die niet betaal zowiezo 1 mnd cel

HB is ingediend

ik had een blanco strafregister,

er zijn dingen die ik gedaan heb die in aanleiding waren om aan te tonen dat hij de zaak oplichte, dat hij mijn deel niet betaald omdat hij zogezegd niets heeft maar wel alle dagen op resto kan gaan, dit diende als bewijsmateriaal in de lopende zaken
Ik werd van leugens ( zonder bewijzen ) beschuldigd die door tegenpartij zijn gedaan geweest
Ik heb wel de bewijzen van hun leugens dat niet ik die feiten heb begaan maar dat het net andersom is

Ze hebben dan ook 2.5j gewacht voordat ze met die feiten afkwamen om dan te gaan zeggen dat ze niets meer met de feiten te maken hadden omdat die zaken al uitgesproken zouden zijn, de dingen die in 2014 gebeurt zouden zijn geweest halen ze nu terug aan en laten ze uitschijnen dat deze recent gebeurt zijn vb ( bestickering vd wagen gehaald die ik gebruikte toen ik nog mede aandeelhouder was ) mails ivm de gang van zaken over de zaak, de verdeling en mijn hondje enz

dit word zo ook in de uitspraak geschreven dat dit allemaal buiten de periode vd zaken zou liggen en ik dus daarover niet meer had te mailen, wat dus niet waar is, verdeling is nog niet gedaan, aandelen lopen ook nog en er loopt een klacht ivm schriftvervalsing enz, de mails gingen wel degelijk over lopende zaken

Wederom hebben ze zich verlaagd om stukken te gaan vervalsen vb

Ze beschuldigen mij dat ik haar kinderen in de zaak betrok door zogezegd naar haar oudste en ex te zijn gegaan en ook dat ik smsjes naar haar zou gestuurd hebben, dat ze hierdoor in een vechtscheiding was terecht gekomen en haar kinderen amper kon zien ( wat niet waar is ) zij hebben wel contact opgenomen met mijn oudste ( heb ik bewijzen van) en metekind, (hij is allerlei leugens van mij gaan vertellen )waardoor mijn kids geen contact meer met mij willen, mijn metekind had meer verstand en had gelijk gezegd dat ze haar met rust moesten laten

Ze brengen een stuk aan van een afprint zogezegd vd gsm van haar dochter ( vd nieuwe vriendin van mijn ex) bovenaan staat een foto en de naam van haar dochter )maar
Ik zou de dochter gsmst hebben wat gelogen is, bij nazicht zie ik dan dat ze de gsm gegevens hebben veranderd of iets anders hebben gedaan gehad om te laten uitschijnen dat ik haar dochter gsmst heb, maar dat smsje had ik naar de moeder gestuurd, op diezelfde uitprint staat ook een verzonden smsje vd moeder naar iemand, er staat “ ben onderweg… file grts liane k” zo heet de moeder, dit kan dus toch niet op de gsm afprint vd dochter staan.

Ik heb mij ook nooit kunnen verdedigen buiten de 10 min die ik ah woord ben geweest, kreeg een tel dat ik moest maken dat ik bij de politie was, maar ik zat ih buitenland en kon niet terug geraken, hadden dan gevraagd om dit schriftelijk te mogen doen zonder reactie
Wat ik niet begrijp is dat een rechter iemand schuldig acht zonder dat er bewijzen aangevoerd worden, 30 beschuldigingen en 1 vervalst bewijs

Is er of zijn er mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt en hoe is dit bij jullie uitgedraaid?

Hoe zwaar tilt een rechter aan valse beschuldigingen?

Mijn naam is dus besmeurt door leugens en vervalsingen

groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 28 dec 2018 14:54

Heb ik nu teveel wijn bij het eten gedronken of zij er nog andere mensen die van deze uiteenzetting geen jota van begrijpen?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 28 dec 2018 23:24

Heb ik nu teveel wijn bij het eten gedronken of zij er nog andere mensen die van deze uiteenzetting geen jota van begrijpen?
Wie er teveel gedronken heeft, weet ik niet. Roharro of de TS? Ik misschien? Ik begrijp er namelijk ook geen biet van.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

eylis
Berichten: 8840

#4 , 29 dec 2018 08:40

Om te beginnen: wie zijn "ze" in het verhaal? Bljkbaar gaat het over een groep personen?

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#5 , 29 dec 2018 10:29

ze = de tegenpartij

de vraag =
Hoe zwaar tilt een rechter aan valse beschuldigingen en vervalsingen in een correctionele zaak?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#6 , 29 dec 2018 10:34

In zulke materie ben je beter af met een goede advocaat !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#7 , 30 dec 2018 09:22

ja weet ik maar een advocaat kent niet alle zaken die ooit zijn uitgesproken

we zoeken soortgelijke zaken
u zal waarschijnlijk wel weten dat men veel voorbeelden aanhaalt van zaken die hetzelfde zijn om de uitspraak te gebruiken
en om te weten welke straf de tegenpartij die een valse aangifte had gedaan in soortgelijke zaak

grts

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”