Vandalisme

MontSaintMichel
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vandalisme

#1 , 13 dec 2018 20:09

Ik heb een paar vragen. Ik heb met een paar vrienden een tiental auto’s beschadigt toen we dronken waren.(Alleen zijspiegels afslaan.)De politie is hier echter achtergekomen en we zijn op verhoor moeten gaan en ik heb alles bekent en gezegd wie erbij was. Mijn vrienden daarentegen hebben alles ontkent. De politie zei dat er nieuwe verhoren volgden door tegenstrijdige verklaringen. Nu 6 maanden later: nog niets gehoord. Nu zijn mijn vragen: Hoeveel zou de schadevergoeding zijn voor deze zijspiegels? Kan het dat de zaak geseponeerd wordt? (Dateert van 13 april 2018) En indien niet, moet ik dan alles zelf betalen aangezien mijn vrienden hebben ontkent? Ik zou een antwoord apreciëren, een preek mag je achterwege laten ik heb mijn lesje wel geleerd. Vriendelijke groeten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Meeboo
Berichten: 1488

#2 , 14 dec 2018 06:47

om u een idee te geven...de zijspiegel van mijn broer zijn VW polo was er af gereden. kostprijs 743 euro.

Doe dat maal 10 en u kent ongeveer uw bedrag dat u dient terug te betalen.

(losstaand van een eventuele extra boete)

seponeren zal niet gebeuren, als het onderzoek voorbij is zal u uitgenodigd worden bij de rechter

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 14 dec 2018 09:37

[quote="meeboo"]om u een idee te geven...de zijspiegel van mijn broer zijn VW polo was er af gereden. kostprijs 743 euro.

Doe dat maal 10 en u kent ongeveer uw bedrag dat u dient terug te betalen.

quote]


Als er een paar duurdere wagens tussenstonden, kan dat oplopen tot een veelvoud.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”