verhoor over zedenmisdrijf

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

verhoor over zedenmisdrijf

#1 , 07 dec 2018 00:41

de politie wil me verhoren als verdachte over iets als ''schending vd eerbaarheid zonder fysiek geweld in bijzijn van een minderjarige'' op een specifieke plaats en tijdstip (een straat waar ik in de zomer soms wandel of fiets want die ligt vlak tegenover waar ik woon , behoort tot een wandel en fietsroute)

dit zou gaan om iets van 6 maanden geleden maar ik heb bij mijn weten niemand iets misdaan , moet ik me zorgen maken ?

mijn ouders hebben al in paniek naar die agenten gebeld en die vertelden me dat ze mij moeten identificeren en ik moet wat vragen beantwoorden

voor een echte advocaat heb ik geen geld , ze gaan mij toch niet opsluiten ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 dec 2018 09:17

Je spreekt over je ouders: ben je meerderjarig?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 07 dec 2018 09:18

[quote="dendave420" ze gaan mij toch niet opsluiten ?[/quote]

Hangt ervan af wat je gedaan hebt.

Reclame

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#4 , 07 dec 2018 10:04

ja , ik ben meerderjarig

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#5 , 07 dec 2018 10:31

Kan je je herinneren wat er 6 maand geleden gebeurd is? De kans bestaat natuurlijk dat men jou verwart met iemand anders, maar als er toch iets gebeurd is toen, zelfs als jij dit bekijkt als "niemand iets misdaan", kan die info misschien helpen om een beter antwoord te geven hier.

Ik denk bijvoorbeeld aan een vurige kussessie met uw vriendin op dat pad, waar ouders met kinderen eventueel aanstoot aan genomen hebben? Niet dat men jou daarvoor veel zal kunnen maken, en men zal je daar al zeker niet voor opsluiten, maar aangezien er dan een klacht is van ouders, moet de politie je wel uitnodigen in zo'n geval. Dus niets in die trend gebeurd 6 maand geleden?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#6 , 07 dec 2018 10:54

nee , zoiets is er niet gebeurd

was ik 6 maanden geleden op die specifieke dag in die straat , ja dat is mogelijk maar dat is evengoed niet mogelijk , ik houd geen dagboek bij en heb geen fotografisch geheugen

ik ben gecontacteerd door omnirecht en die mevrouw heeft een advocatenkantoor aangesproken
zij vond het ook vreemd dat ik geen eerdere communicatie hieromtrend heb ontvangen en nu geen uitstel kan vragen omdat ik zogezegd die kans heb gehad (wat dus niet het geval is)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#7 , 07 dec 2018 11:11

Wacht even: u bent gecontacteerd door "omnirecht"? Dus u bent niet rechtstreeks door politie of justitie gecontacteerd?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#8 , 07 dec 2018 12:40

nee , vandaag ben ik telefonisch door omnirecht gecontacteerd

na die brief van gisteren vd politie

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#9 , 07 dec 2018 12:44

op die brief staan wel 2 tegenstrijdige zaken

- ik kan de politie bellen en vragen voor een andere dag omdat ik die dag niet kan
vs
- u kan geen uitstel meer krijgen want die kans heeft u gehad

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#10 , 07 dec 2018 12:49

Hebben ze tijdens dat telefoongesprek niet gezegd waarvan ze u beschuldigen?
Heb je dat niet gevraagd?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#11 , 07 dec 2018 12:51

nee de politie zegt dat niet over de telefoon

iets over een zaak en een lopend onderzoek

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#12 , 07 dec 2018 12:54

Ik bedoel niet de politie maar het advocatenkantoor.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#13 , 07 dec 2018 13:53

omnirecht is niet het advocatenkantoor zelf , van die heb ik nog niks gehoord

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#14 , 07 dec 2018 13:59

Vreemd dat omnirecht u zelf contacteert... Hoe wisten zij dat de politie u wilde spreken? Of hebt u zelf iets ingevuld op de website van omnirecht nadat u die brief gekregen hebt, waarna ze u zelf gebeld hebben?

In ieder geval: als u niets speciaals gedaan hebt, zie ik niet in wat u te vrezen hebt. Ga met de politie praten en horen waarvan men u verdenkt. Veel meer dan hen vertellen dat u in de buurt van dit wandel en fietspad woont en daar soms al eens gaat fietsen of wandelen zoals iedereen die daar in de buurt woont, ga je niet kunnen doen, denk ik.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#15 , 07 dec 2018 14:07

omnirecht is niet het advocatenkantoor zelf , van die heb ik nog niks gehoord
Wat is "omnirecht" dan wel volgens u?
Het is mij bekend als een advocatenplatform.
Ze zoeken klanten voor advocaten....

U schreef:
"ik ben gecontacteerd door omnirecht"
"ik ben gecontacteerd door omnirecht en die mevrouw heeft een advocatenkantoor aangesproken"

Wat wil die "mevrouw" van u???????
Laatst gewijzigd door roharro op 07 dec 2018 14:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”