verhoor over zedenmisdrijf

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

Re: verhoor over zedenmisdrijf

#16 , 07 dec 2018 14:12

dat kan best maar zij hebben me doorverwezen naar

Advocatenassociatiex

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#17 , 07 dec 2018 14:17

En wat zou je daar moeten gaan doen?
Wat willen die van je?
Wie vertegenwoordigen die?
Merkwaardig wat je hier allemaal schrijft....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 07 dec 2018 14:19

Wat is "omnirecht" dan wel volgens u?
Het is mij bekend als een advocatenkantoor.
Ik heb geen idee wat "omnirecht is", eigenlijk. Als ik op hun website kijk, lijkt het me een soort "makelaar" van advocaten en advocatenkantoren te zijn. Een bedrijfje dat mensen doorverwijst naar advocatenkantoren en daar dan een commissie of iets dergelijks voor opstrijkt? Geen idee.

Vandaar mijn vraag aan de TS: heeft hij zelf een formulier ingevuld op de site van omnirecht, vooraleer zij hem contacteerden, of heeft omnirecht hem echt "spontaan" gecontacteerd. Indien dat laatste, vraag me ik me echt af hoe omnirecht weet dat de TS op gesprek moet bij de politie.

In ieder geval kan ik me niet van de indruk ontdoen dat hier een advocaat of advocatenkantoor gewoon geld ziet in de zaak van de TS, terwijl een advocaat mogelijk niet nodig is voor dit eerste gesprek bij de politie. Moest ik van de TS zijn, ik zou gewoon op gesprek gaan bij de politie en vriendelijk bedanken voor de dure "diensten" van een advocaat of advocatenkantoor...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#19 , 07 dec 2018 14:22

tja , ik heb gewoon een advocaat nodig want ook de politie raad dat aan , maakt mij niet uit vanwaar die komt

die kan misschien voorkomen dat ik domme dingen zeg of zoiets

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#20 , 07 dec 2018 14:26

Als er echt niets gebeurd is, hoe kan je dan "domme dingen" zeggen? Als je gewoon de waarheid zegt, en er is werkelijk niets gebeurd, zie ik niet in wat er kan fout lopen? Tenzij iemand u met opzet valselijk wil beschuldigen van iets?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#21 , 07 dec 2018 14:29

Dus je hebt zelf omnirecht gecontacteerd?
Man, kun jij de mensen hier met hun voeten rammelen.
Jij hebt dus zedenschennis gepleegd, gaat van wildplassen tot met je flieter open en bloot paraderen en dat soort dingen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#22 , 07 dec 2018 14:29

welja , ze verdenken me van iets , ik wil wel weten hoe ze bij mij uitkomen en waarover het gaat , iets waar ik niet eens opkom kan door iemand anders opgeblazen zijn of anders uitgelegd

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#23 , 07 dec 2018 14:31

Dus je hebt zelf omnirecht gecontacteerd?
Man, kun jij de mensen hier met hun voeten rammelen.
Jij hebt dus zedenschennis gepleegd, gaat van wildplassen tot met je flieter open en bloot paraderen en dat soort dingen.
man , waar heb jii het over , ik heb helemaal niets vandat gedaan

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#24 , 07 dec 2018 14:35

Dan moet je ook geen geld spenderen aan een advocaat.
Politie heeft je gewoon een standaardformulier gestuurd waarin verplicht wordt verwezen naar de Salduz wetgeving (= o.a. bijstand van advocaat tijdens verhoor).
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#25 , 07 dec 2018 14:43

tja , mijn ouders willen dat natuurlijk niet , dat is straffe taal dat ze in zo een brief gebruiken

je kan van jezelf weten of denken 'ik heb niks misdaan' maar als je niet oppast draaien ze u erdoor

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#26 , 07 dec 2018 14:47

Da's een fabeltje. Als je echt niets misdaan hebt, en je antwoord gewoon rustig en beleefd op de vragen van de politie, dan gaan ze u niet zomaar "proberen flikken", hoor. De politie heeft echt niet de tijd om mensen die ze niet kennen, te ambeteren.

Dus als je niets misdaan hebt: ga gewoon op gesprek bij de politie, luister naar wat ze te vertellen hebben, antwoord eelrijk op hun vragen, en that's it. Spendeer geen geld aan een advocaat. Dat is op dit moment totaal niet nodig.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

dendave420
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

#27 , 07 dec 2018 15:14

ok bedankt voor de hulp en info

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#28 , 07 dec 2018 15:19

Als er echt niets gebeurd is, hoe kan je dan "domme dingen" zeggen?
Omdat zeker in zedenfeiten, alles kaduk gedraaid & verdraaid kan worden.

Zal niet de eerste keer zijn dat de politie dénkt de dader van wat dan ook te hebben, en ganse onderzoek en verhoor in die zin voert.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#29 , 07 dec 2018 15:22

Er moet wel iets zijn om te verdraaien. TS geeft aan niets te weten van enige handeling van hemzelf die tot de klacht zou kunnen leiden. Dan zie ik ook niet in wat er kan verdraaid worden.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#30 , 07 dec 2018 16:21

Dus je hebt zelf omnirecht gecontacteerd?
Man, kun jij de mensen hier met hun voeten rammelen.
Jij hebt dus zedenschennis gepleegd, gaat van wildplassen tot met je flieter open en bloot paraderen en dat soort dingen.

HAHAHAHAHA.....
In juridische taal: TS wordt beschuldigd van exhibitionisme of van voyeurisme
(wegens zonder fysisch contact).
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”