Chatlogs en bedreigingen.

gebrokenhart2
Topic Starter
Berichten: 41
Juridisch actief: Nee

Chatlogs en bedreigingen.

#1 , 05 dec 2018 23:44

Sinds een paar jaar heb ik af en toe stomende gesprekken met een mooi meisje uit Afrika.

Tijdens die gesprekken worden er wel eens foto's en filmpjes uitgewisseld, we hebben ook een paar keer afgesproken, maar nooit echt iets "gedaan".

Afgelopen maand vraagt ze me af ik haar wat geld kan geven voor kerstmis. Ze heeft het moeilijk en zou toch graag voor haar dochter te komen. Ik zeg haar te zien wat ik kan doen, maar meer dan 100 euro ga ik haar niet kunnen geven. Voor mij is het tenslotte ook een dure maand.

Naar oude gewoonte zeg ik haar ook eerst mijn dingen te betalen en dan naar haar terug te koppelen. Eind vorige week werd ik uitbetaald, ik begin met mijn dingen te betalen, maar... het is een drukke periode... en ik ben er nog steeds niet toegekomen om haar iets te sturen.

De laatste dagen begint ze echter te dreigen, vandaag kwam ze zelfs af met een verhaal dat ze met mijn films & foto's naar de politie gaat gaan, daar die illegaal zouden zijn.

Ik zou haar lastig vallen er mee etc. Zeer interessant gezien zij de vragende partij is (duidelijk te merken in de gebackupte chatlogs), om nog maar te zwijgen over haar boodschappen van de laatste dagen...

Mijn vraag: heeft ze hier een poot om op te staan?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
adizal

#2 , 06 dec 2018 07:54

Ik denk best alle communicatie met die vrouw te verbreken. Voor mij is dit klassiek scammen.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”