chantage;help me a.u.b

Та&am
Topic Starter
Berichten: 2

chantage;help me a.u.b

#1 , 11 apr 2008 23:01

hoi
ik zit nu in moeilijk situatie.ik ben vrouw van vreemde origine.ik ken een vrouw die doet sex tegen betaling.voor me dat is nieuwe,maar ik wou ook een keertje proberen op zon manier geld verdienen.ik heb advertentie geplatst en een man heeft gereageerd.hij heeft gevraagd hete fotokjes van me die heb ik natuurlijk aan hem verstuurd.hij wou dat ik kom voor 4uur en zal goed me vergoeden.ik wou niet komen,want ik woon zelf in Belgie en hij in Tilburg.maar hij toch overtuigde me te komen en beweerde dat hij zeer fatsoenlijke man.dus ik ben gekomen .aangezien dat ik ben geen beroep en heb geen ervaring mijn vergissing was dat ik heb niet gevraagd geld vooraan.dus na sex hij me nieks betaald,bovendien hij bedreigd me mijn foto versturen naar de polis dat ik ben illegale prostituee .ook toen ik was in de douche hij heeft alle gegevens van mijn id overgeschrijven en ook bedreigd daarmee.ik weet niet wat ik moet doen.ik voel me schuldig want ik wou bijverdienen en had pech.help me aub!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Та&am
Topic Starter
Berichten: 2

#2 , 11 apr 2008 23:04

hij wil nu dat ik regelmatig kom bij hem voor sex,anders hij zal mijn gegevens en fotos naar politie doorgeven.misschien hij zal niet dat doen,maar wie weet het.ik heb zijn sms en alle e-mailes die heb hij me verstuurd.

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#3 , 12 apr 2008 01:22

hoi
ik zit nu in moeilijk situatie....ik ben illegale ...help me aub!!!
Ja, ik ben het met je eens dat dit een moeilijke situatie is.

De eerste zorg is het illegale, dat moet zo snel mogelijke keren naar "ik ben legaal"

RR

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 12 apr 2008 19:23

...mijn vergissing was dat ik heb niet gevraagd geld vooraan.dus na sex hij me nieks betaald,...
pros·ti·tu·tie volgens http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/ ... zoekwoord=
1 seks, uitgeoefend tegen betaling

Aangezien er geen betaling plaats vond, kan er geen sprake zijn van prostitutie!

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”