Penale boetes

gleb1992
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Penale boetes

#1 , 27 nov 2018 03:42

Goeiendag, ben op zoek naar een advies in verband met penale boetes die ik ben opgelopen in de jongere tijden. Des som van Alle boetes te samen raakte op 20.000 euro. Daarvoor waren verschillende afbetalingsplannen opgesteld die ik volledig heb nageleefd en sinds maart van 2016 begon uit te betalen kwam ik op een som van ongeveer 11000 op het einde van het jaar 2017. dus op 2 jaar tijd 9000 uitbetaald. en nu zit ik aan 9500. ik leef nog altijd mijn afbetalingsplan goed en wel na. Maar ik begrijp niet waarom de cijfer niet meer om laag gaat ? Ik ben nog altijd ingeschreven bij mijn moeder die een werkloosheidsuitkering heeft van 1500 euro en zelf zit ik bij de vdab als student. dus zonder inkomsten.
Een kennis van ons heeft gezegd dat er misschien iets misgelopen is met de intresten.
De vraag is, is dat mogelijk om de intresten te verlagen of te laten herzien op basis van te kleine inkomst. (er wordt per maand 400 euro aan boetes betaald) daarna blijft er echt niet veel meer over na dat de huur en al de rest betaald is. Heeft iemand een idee hoe we er aan uit kunnen geraken ? Want de boete daalt niet meer op de zelfde manier als vroeger, ook al wordt het zelfde betaald.

Dank u voor de aandacht.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding