mijn kotbaas is een huisjesmelker

Maximazerty.vhr
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

mijn kotbaas is een huisjesmelker

#1 , 24 nov 2018 14:50

Beste

Ik zit sinds september op kot in Brussel. Het kot kost 280 euro wat zo'n 50 euro goedkoper is dan de andere koten in Brussel. Er zijn 3 douches en 4 toiletten voor iets meer dan 10 personen wat zeker voldoende is maar het is een erg oud kot met hier en daar een schimmelvlek. Ook werken de douches niet zo goed. De 2 douches die zich in de kelder bevinden hebben altijd koud water en de andere douche op het 3de verdiep heeft soms koud water en soms warm water. Ook de gemeenschappelijke keuken die zich in de kelder bevindt heeft ook enkel maar koud water (wat het erg lastig maakt om af te wassen). Alles is dus erg verouderd en er is geen warm water. Na meerdere keren vragen aan de kotbaas laat hij het niet herstellen. Zogezegd omdat de klusjesman steeds niet afkomt. We zitten ondertussen wel al met dit probleem sinds september. We hebben ook een maand zonder wifi gezeten en dat probleem hebben we zelf moeten oplossen aangezien onze kotbaas er ook niets aan deed. Wat kunnen we hier aan doen?

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#2 , 24 nov 2018 16:03

Contacteer Opkrot.be
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”