drugs

paperboy12345
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

drugs

#1 , 16 nov 2018 16:57

Mijn minderjarige zoon is vorig jaar (01/10/2018) opgepakt voor dealen van weed. Dit was in West Vlaanderen. We hebben contact opgenomen met drugnet voor preventie drugs. Een sessie van 5 dagen om onze zoon te wijzen op de gevaren van drugs. De politie in West Vlaanderen heeft terug contact opgenomen in mei voor de situatie te beoordelen en voor een urine test. Deze urine test was negatief. Nu is mijn zoon,een jaar later, nog steeds minderjarig, opgepakt voor bezit van anabole steroïden, nu in het gerechtelijk arondissement Oost Vlaanderen. Dus 2 feiten in verschillende gerechtelijke arondissementen.Hoe gaat de zaak verder? Dient mijn zoon zowel te verschijnen voor de rechtbank van West- Vlaanderen en Oost Vlaanderen? Worden de 2 feiten samengevoegd en wordt dit voor 1 rechtbank uitgesproken. Over welke termijn spreken we dan? Werd de eerste zaak reeds geseponeerd, want het is reeds een jaar verder? Alvast bedankt voor de verduidelijking

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding