Stelen

Karenvde
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Stelen

#1 , 13 nov 2018 02:24

Beste,
Eergisteren vondt dat de nu "ex" vriendin van men papa het niet meer ging tussen hen. Omdat hij haar niet nog eens geld wou lenen om haar schulden af te betalen. Hij had dit immers hiervoor al gedaan maar nooit iets van terug gezien. Nudat hij haar eerst thuis was moeten gaan halen aangezien ze geen rijbewijs heeft vertelde ze dit bij aankoms thuis da het voor haar stopte. Wat men papa jammer vondt maar hij is immers geen liefdadigheidsinstelling of bank! En als dat de reden was het zij zo... nu wou ze dus al haar gerief komen ophalen (wat logisch is ookal was het grotendeels door papa gekocht) wat voor haar was was voor haar. Nu was ze enorm uit op de jas van men meter die slechts enkele maanden geleden overleden is. Omdat ze deze eens had mogen gebruiken voor een trouwfeest. GEBRUIKEN wat haar ook duidelijk was mee gedeeld! Deze moest ze dan ook laten hangen van men papa wat ze op die moment met veel tegen zin deet. Nu ze al haar gerief bij elkaar had. Was men papa nog zo vriendelijk haar terug naar huis te willen brengen. Maar dit wou ze niet er kwam haar iemand ophalen zij ze. Zodus zaten ze in de keuken op die persoon te wachten. Op die moment klopte onze buurman aan de achterdeur omdat er iemand tegen zijn garage was gereden met de vraag of papa iets gezien had. Die moment dat papa niet aan het opletten was is ze boven om de jas gelopen en in haar zakken gestoken. Nog voor het gesprek met de buurman was afgelopen is ze met haar zakken plots tevoet naar het steenweg iets verder op vertrokken. Wat de buurman kan bevestigen. Men papa heeft ze gewoon laten gaan op die moment. Toen het gesprek was afgelopen en hij terug binnen was besefte hij het plots en ging gaan kijken naar de jas die plots verdwenen was. Bellen of smsen reageert ze niet op en opendoen doet ze ook niet. Help wat kunnen we doen..? Het gaat niet om de jas maar om de emotionele waarde hiervan :'( Van onze recent overleden mama/meter. Dank bij voorbaat!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 nov 2018 16:40

Je kan mevrouw eerst een AS sturen met de vraag de jas terug te bezorgen, of dat je anders naar de politie zal stappen klacht neer te leggen wegens diefstal. Als ze daar niet op reageert, ook effectief klacht neerleggen. Veel meer kan je op dit moment niet doen, vrees ik.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”