Wiet gevonden toen politie me stopte

ronald123456789
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

Re: Wiet gevonden toen politie me stopte

#16 , 26 okt 2018 20:58

Ja dacht ookal dat ik gewoon voor de rechter zal komen en niet voor jeugdrechter
bedankt bosprocureur !

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#17 , 26 okt 2018 23:26

U mag van geluk spreken want als minderjarige is het de jeugdrechter die beslist.
Als u op uw 18 de was gearresteerd kwam u voor de correctionele rechtbank.
GSM en of PM zal al €116 zijn geen Eid voorleggen is een inbreuk op de wet bevolking en identiteitskaart en ja dan bent u voor de Belgische wet een niet-inwoner (waar dan een onmiddellijke betaling van alle verkeersinbreuken kan geëist worden).
Ook kan u worden opgesloten tot politie weet wie u werkelijk bent met een max periode van 12 uur ( of is dat tegenwoordig ook 48- ben het niet gaan nakijken).
In principe had de politie nog uw vingerafdrukken en foto en uw individuele beschrijving kunnen opstellen ...dan zat je al voor 5 haar in de Algemene Nationaal Gegevensbank. (mag vanaf 14 jaar).

Noch politie noch u mogen beledigend of agressief zijn.
En zoals reeds is geschreven een zeker houding zal een tegenreactie veroorzaken.
Ook het verwittigen van uw ouders het het parket ( dat is de magistraat die u voor de rechtbank kan brengen ) is wettelijk geregeld.

Vermoedelijk krijgt u binnen enkele weken een uitnodiging voor een Salduz bis cat 3 verhoor zodat u tijd hebt een advocaat te raadplegen of zelfs mee te brengen naar et verhoor en ook een vertrouwenspersoon.

Laat het een les wezen.

Issued
Berichten: 1227

#18 , 27 okt 2018 11:36

Als u op uw 18 de was gearresteerd kwam u voor de correctionele rechtbank.
Als hij 18 was, werd er een vpv (of oms in Antwerpen) opgesteld. Parket trekt zich van gebruikershoeveelheden niet veel aan.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”