doodsbedreigingen

martinev
Topic Starter
Berichten: 71
Juridisch actief: Nee

doodsbedreigingen

#1 , 14 okt 2018 20:30

ik ga het proberen zo kort mogelijk uit te leggen,want is een heel verhaal.in augustus (ik lag toen in het ziekenhuis) zijn er op een wandelbaantje (zonder verlichting of huizen voor een stuk) is er op straat een doodsbedreiging aan mij gericht gespoten met een spuitbus. (mijn naam...ik vermoord jou) tot 2 maal toe op dat baantje.klacht neergelegd.wat later een nieuwe boodschap..MIJN naam kop af !opnieuw naar de politie.ik heb toen wel een naam genoemd die ik sterk verdenk.ik heb toen aan de agente die met het onderzoek bezig is (ik had haar mailadres gekregen want ze werkte op dat moment met de nacht) gezegd wat ze moest doen,diegene die ik verdenk is niet al te slim en mijn naam was niet correct geschreven,dus als ze die persoon mijn naam eens lieten schrijven op een papier en ze schreef hem op dezelfde manier,dan wisten ze bijna zeker dat zij het was.dit is niet gebeurd??nu een week en half geleden kwam op een morgen politie mij uit mijn bed bellen en kloppen,ik liet ze binnen,ik nog slaperig en in pijama,dat we de vrouw die met het onderzoek bezig was en nog een agent.die vrouw was heel kwaad,niet vriendelijk,en het eerste wat ze vroeg als ze binnen was ,was of ik spuitbussen in huis had???hallo!!ik ben slachtoffer,ik ga dat niet zelf op straat spuiten en ik lag in ziekenhuis bij de eerste boodschap! weet je wat ze kwamen doen??bij mij een huiszoeking houden??pff,necht erg..ze was echt arrogant.nu is mijn vraag,heb ik recht om mijn dossier in te kijken,op de een of andere manier?want ik heb de indruk dat ze mijn dossier niet ernstig nemen,maar sinds ze die huiszoeking gedaan hebben bij diegene die ik verdacht,sindsdien zijn de bedreigingen wel gestopt (heeft ook 2 keer in de krant gestaan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 14 okt 2018 21:07

U heeft niet het recht een lopend onderzoek in te kijken.

Zoiets zou net iets te gemakkelijk zijn voor verdachten. Maar als slachtoffer mag u ook niets inkijken.

martinev
Topic Starter
Berichten: 71
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 okt 2018 10:13

ok;dat begrijp ik nog,maar als het onderzoek is afgelopen,heb ik dan wel het recht om mijn dossier in te kijken?

Reclame

Issued
Berichten: 1227

#4 , 15 okt 2018 11:04

Dan kan u dat vragen aan het parket of dat mag. Normaal gezien wel.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”