Ambshalve geschrapt en behandeld als een toerist in eigen land

Zwarte schaap22
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ambshalve geschrapt en behandeld als een toerist in eigen land

#1 , 29 sep 2018 03:59

Ben bij deze uitgekomen op dit forum en wil zeker mijn zegje doen na alles wat er is gebeurd vroeger en nu.
Ben zelf 22jaar en al 4jaar dakloos en ambshalve geschrapt, mijn moeder is gestorven aan kanker op mijn 15 jaar en heeft heel lang gevochten met alle onodige stress van anderen personen (ook eigen familie). Hierbij waren al mijn spullen ontzegt omdat mijn moeder het had gekocht nu wat wilt ge als ge 15 jaar zijt... uiteindelijk op straat terecht gekomen en ik weet nog goed dat ik heel moe was op een avond en hebben de flikke mij met versterking opgepakt terwijl ik al zonder een deken of iets buiten hartje winter wou slapen uiteindelijk ben ik meerdere keren ‘bedreigd’ geweest als ze mij nog eens zouden zien dat ze mij weer gaan oppakken bij deze heel veel respect voor de overheid om mensen in nood en die situatie zeer goed op hun gemak te stellen dat alles goed komt, 2 dikke duimen voor die mensen amai. Wij gaan verder ik ben heel limburg bij elk ocmw geweest om toch maar iemand voor mij te hebben die de job niet serieus pakt en zegt het is 15 voor 4 ik heb nu geen tijd meer, uiteindelijk heeft die mens tijdgemaakt toen ik hun heb opgewacht na de werktijden toen ging het wel ineenkeer... ik heb van mijn erfenis moeten leven omdat ik ambshalve geschrapt was en geen uitkering kon krijgen volgens ocmw en het zei zeker de woorden die ik continu hoorde ‘ ge valt altijd door het net van de maatschappij’ als 17 jarige is dat zeker motiverend om geen gekke dinge te doen & dan uitendelijk te horen krijgen dat ik toch recht had op een uitkering. Uitendelijk ben ik verplicht mensen beginnen te overvallen omdat ik 7 dagen niks had gegeten en 4 dagen niks had gedronken nog geen kraantje te bespuren buiten om het zo te zeggen zo erg.
Onthou dit zeer goed ‘niet iedereen kiest voor zo een situatie aangezien ik altijd een goede jeugd heb gehad ‘.
Instantie’s zoals de overheid wille daklozen mensen niet helpen maar overtuigen dat er geen plaats voor hun is in de maatschappij. Iedereen zijn gedacht maar pak dit aan van iemand die 22 jaar is.
Het is dan ook taboe om over mijn leven te praten met andere mensen wat ik heel erg vind omdat dit al vanaf mijn 15de aan de gang is terwijl ik er zelf weinig of niks aan kon doen.
Het is een grote schande om na alles wat ik heb meegemaakt alle politieke en andere instantie’s hoor praten over arme mense een ‘hart onder de riem te steken’.
Voor mensen wat dit niet weten een daklozen opvang kost +€900 per maand wanneer die dakloze persoon gaat werken blijft dat hetzelfde en wil zeggen dat jullie letterlijk die mensen wat een start moeten maken en een financiele boost nodig hebben nog meer gaat uitpersen.
Iedereen kan zeggen dat het niet waar is maar deze ogen en oren liegen niet.
Op tv doen ze allemaal mooi voor en elkaar goed praten en show geven terwijl de mensen die een job hebben om andere te helpen gewoon kaarsrot vanbinne zijn en de mindere kapot wille maken.
& ik wil zeker niet racistich gaan doen maar jullie belgen en nederlanders ontarmen de vluchtelingen en vergeten eigen volk.
Nu kan iedereen hier commentaar op hebben positief of negatief dat zijn de feiten voor iemand die beetje tegenslag krijgt in het leven.
Gebrandmerkt voor altijd zal onthouden dat ‘politie’ ‘ocmw’ .... etc. Allemaal opgezet spel is om het goed te laten lijken.
Alles draaid om geld ‘een briefke, papierke).
Jullie geven iemand een staatsbegrafenis en die andere persoon sterft van de honger wat een kut land

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 29 sep 2018 10:27

En wat is uw vraag nu?

LeenW
Berichten: 12824

#3 , 29 sep 2018 10:43

Slotje erop wegens gebrek aan juridische inhoud

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”