diefstal met heterdaad

Anoniem678
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

diefstal met heterdaad

#1 , 24 sep 2018 07:53

beste,

wat zijn mogelijke straffen en of procdures bij een diefstal waarmee ze me op heterdaad betrapt hebben.
ze zeiden ook dat ze beelden hadden van vorige keren. ook zeiden ze dat mijn partner op de beelden zou staan en dat we wamen werken!
het ging om gestolen etenswaren.
ik ben meegegaan met de politie en ze hebben mijn vingerafdrukken genomen maar moest geen verklaring afleggen.
daarna mocht ik gewoon weer gaan van de agent. hij had een telefoontje gekregen van de winke waar het gebeurt was en ik mocht gaan.
ik begrijp er niets van en ben erg in paniek.

graag duidelijke simpele uitleg aub

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38599

#2 , 24 sep 2018 11:12

U zal later uitgenodigd worden om een verklaring af te leggen.
U kan voorafgaandelijk een advocaat raadplegen of zelfs meebrengen naar het verhoor.
Is de Saldus bis cat 3 regeling.
Gelet op de feiten zal openbaar ministerie geen voorleiding ( aanhouding) bevolen hebben want dan wordt u opgesloten en voor de onderzoeksrechter gebracht ( zie eens naar programma 'de rechtbank')
Politie zal ondertussen alle beelden opvragen ( met beslag leggen) en dan de vermoedelijke daders uitnodigen.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”