Misdrijf door kinderen op gsm vastgelegd

Jroen1337
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Misdrijf door kinderen op gsm vastgelegd

#1 , 28 aug 2018 20:08

Hey!

Ik woon in een winkelstraat met aan beide kanten van de weg appartementen. In een appartement schuin tegenover mij woont een familie van arabische? Origine in een pand dat door de OCMW afgehuurd word van de eigenaar. Al sinds ik hier woon zie ik de kinderen van dit gezin uit de venster naar de straat kijken , maar de laatste tijd zijn de kinderen begonnen met schelden en spugen op de voorbijgangers. Ik heb beide voorvallen gefilmt en heb de ouders in persoon aangesproken maar er is nog niets veranderd.

Als ik adhv dit filmpje een email stuur met mijn bevindingen naar de politie/ocmw kan er mij dan iets worden weerlegt?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 28 aug 2018 20:14

Politie en dan best jeugdpolitie.

eylis
Berichten: 8840

#3 , 28 aug 2018 21:19

De origine van de familie heeft als informatie in deze zaak totaal geen belang. Al helemaal niet als u er niet eens zeker van bent. Dan is dit non-infornatie.

Reclame

Jroen1337
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#4 , 29 aug 2018 00:46

De origine van de familie heeft als informatie in deze zaak totaal geen belang. Al helemaal niet als u er niet eens zeker van bent. Dan is dit non-infornatie.
Ik zie uw punt , moest ik via mijn mobiele browser de OP kunnen veranderen zou ik het doen....

Jroen1337
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 29 aug 2018 00:48

Politie en dan best jeugdpolitie.
Bedankt voor je reactie, mijn vraag was echter of er mij iets kan weerlegd worden omdat ik beelden zonder toesteming heb genomen van 2 kinderen die jonger dan 14 jaar zijn.

Meeboo
Berichten: 1488

#6 , 29 aug 2018 09:09

De origine van de familie heeft als informatie in deze zaak totaal geen belang. Al helemaal niet als u er niet eens zeker van bent. Dan is dit non-infornatie.
#allemaaltheo

Didymus
Berichten: 2061

#7 , 29 aug 2018 10:05

Bedankt voor je reactie, mijn vraag was echter of er mij iets kan weerlegd worden omdat ik beelden zonder toesteming heb genomen van 2 kinderen die jonger dan 14 jaar zijn.
Zolang u die beelden niet verspreidt heeft u weinig te vrezen.
"sowieso" schrijf je zo.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”