Ex maakt me zwart

sonjake1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ex maakt me zwart

#1 , 27 aug 2018 21:52

Hallo,

ik ben Sonja,39 jaar en ben sinds juli officieel gescheiden.Ik ben vorig jaar bij mijn ex weggegaan en heb de kinderen meegenomen.De kinderen hebben wel steeds hun vader mogen zien en er is een week-weekregeling in co-ouderschap.Ik heb mijn ex bedrogen met een collega en mijn ex heeft dit destijds via een whatsapp bericht ontdekt.Hij heeft toen dit bericht naar zijn gsm doorgestuurd als bewijs!Nu heeft hij deze chat afgeprint en bij mijn collega's en vriendenkring en nieuwe buren in de brievenbus gestoken.Hoe kan ik bewijzen dat hij hier achter zit terwijl ik weet dat hij dit gedaan heeft?Wat kan ik ondernemen en kan ik de kindregeling aanvechten want ik weet dat ik hem daar het hardst kan raken!I

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 27 aug 2018 22:14

Dat kun je niet bewijzen. En gerechtigheid is niet "zoeken waar je hem het hards kan raken".

Franciscus
Berichten: 38596

#3 , 27 aug 2018 22:21

Wat de onbekende heeft gedaan is niet leuk en mogelijk wel strafbaar.
U kan aangifte doen bij politie wegens laster en of eerroof en of lasterlijke aantijgingen.
Hoe gaat u bewijzen dat het van uw ex komt?

Best niet dit soort zaken gebruiken in de familierechtbank ...is in dit geval een boemerang.

Reclame

eylis
Berichten: 8840

#4 , 28 aug 2018 09:08

Bedenk ook dat als je de kinderen hun omgang met de vader ontzegt, een heel belangrijke juridische factor over het hoofd ziet. Omgangsrecht is zowel een recht voor de ouders, maar ook voor de kinderen....En een heel belangrijke tip: als de vader uit rancune gemene zaken uithaalt zoals dit, is zijn vurige hoop dat je hierop zal reageren. En dan zit het spreekwoordelijke spel op de wagen Negeren is moeilijk, maar wel effectief. Dan stopt het meestal. Naar analogie met de puberteit heet dat Vechtscheidingspuberteit....

Etak
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 aug 2018 19:30

Ik vermoed dat je hem in het verleden al hard hebt geraakt, dus behoud nu je waardigheid en laat dit overwaaien..tenslotte zijn dit ook geen leugens..
Btw...als je er zelf niet heftig op reageert, zal de gemeenschap dit ook wel vergeten op termijn

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”