Spraken van belaging?

Edblxm
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Spraken van belaging?

#1 , 09 aug 2018 06:20

Geachte forum leden,

Mijn situatie is als volgt:
2016 einde relatie met mijn ex-vriendin,
Na wat telefoontjes en wat smsen 1 maal melding gemaakt gemaakt van belaging - geen klacht neergelegd.
Hierna is zij een stap verder gegaan om waarschijnlijk mijn aandacht te krijgen, heeft ze mijn gsm nummer openbaar gepubliceerd op een seksueel afspraak website. Hier ook melding van gemaakt maar geen klacht.

Enkele maanden later hebben wij alsnog onze relatie een kans gegeven.

Eind 2017 is dit dan opnieuw stuk gelopen. Dit maal definitief, het is ondertussen ook al 9 maanden geleden en sindskort heb ik ook een nieuwe vriendin.
Mijn ex vind het nodig om mijn nieuwe vriendin lastig te vallen en mijn naam door het slijk te halen met zaken die helemaal niet waar zijn, zoals bv: een soa die ik zou opgelopen hebben. Mijn ex heeft een erg lang bericht gestuurd in de hoop reactie te krijgen maar wij hebben dit genegeerd.

Uiteraard is dit voor mij weer psychologisch zwaar, en zou graag dat mijn ex zich eindelijk buiten mijn leven blijft.

Juridisch gezien, hoe kunnen we dit stoppen? Want zelf actie nemen is zeker geen goed plan. De uren die ik doorbracht op politie kantoor haalde zijn vruchten ook nooit op. Wat doen nu, is de vraag?

Bedankt
Edouard

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 09 aug 2018 08:21

Aangifte doen van belaging. Weet wel dat dit op korte termijn niets uithaalt aangezien het parket niet echt snel werkt.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”