Valse beschuldeging (slagen en verwondingen)

Jason93
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Valse beschuldeging (slagen en verwondingen)

#1 , 15 jun 2018 20:04

Beste,

Mijn Waalse vriendin (23jaar) heeft klacht ingediend tegen mij(24jaar)
Ze heeft wat mentale problemen naar mijn mening. Ze slaagt zich zelf wel ens en durft haar eigen te verminken.
We hebben heftige ruzies maar van slagen was er nooit geen spraken van uit mijn kant. Wel schreuwen en heel kwaad worden en er sneuwelt wel al eens iets.
En ze is heel jaloers.. ik zit ik een goude kooi.
Ze heeft mij meerdere maals geslagen en zelfs een rose oog.

Wegens de liefde dat ik voor haar voel, mijn uihoudings vermogen en de beloftes dat ze mij maakt en heeft gemaakt zijn we weer samen. De laatste keer dat ik het gedaan maakte dreigde ze er mee dat ze naar de politie zou gaan en mij beschuldigen voor slagen en verwondingen.
Ik lachte vriendelijk tegen haar en ik vetrok.
Nu een tijdje later zijn we weer samen maar ze kwam mij vertellen dat ze degelijk een klacht had ingediend tegen voor slagen en verwondingen!
Madame heeft haar eigen een blauwe arm geslagen of geknepen... (blijkbaar)
Wat moet ik nu doen op juridische vlak? Kan dit zomaar?

(Ik wou nog even vermelden dat in mijn puber jaren geen heilige was.(+-15) speelt dat ook een rol?)

Mvg, Jason

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 15 jun 2018 22:50

Feiten als minderjarige -18 zijn in principe niet te zien door politie.
Waar gaat u uitgenodigd worden in Wallonië of Vlaanderen.
U kan altijd in WA een Nederlandse tolk vragen als u een Nederlandstalige EiD hebt. Men moet een tolk voorzien.
Voor de rest schrijf alles uit wat u weet en u kan dat mits hier en daar aangepast als ze vragen stellen als uw verklaring beschouwen.
Niet vergeten te vermelden dat u terug samen bent (geweest) na feiten. Liefst met de juiste data. Dus een tijdslijn opstellen.

PS voor uw eigen gemoedsrust maak een einde aan de relatie... of verwacht u aan 45 jaar drama.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”